Sex and the City, Hypat eller bara helt perfekt?

Okej tog mod till mig idag och gick med en vän och såg sex and the city filmen. Har sedan ryktena om att filmen skulle göras varit mycket osäker om jag ville se den. Förstöra en underbar serie eller ha en liten chans av att det utökas till ytterligare en makalös tårtbit på fatet bland de övriga avsnitten. Men jag steg in i salongen satte mig i fåtöljen med mina ca femtio majscrackers som minskade hastigt och var icke befintliga vid filmens början...


Filmen var helt underbar fångade mig och mina känslor, lekte riktigt med dem. Kläderna, skorna mm var makalösa. Var dock ej så nöjd med Vivienne Westwood gröllopsklänningen, a little too mutch och tyckte att Miranda var alldeles för fashionable, hallå det är ju inte så hon är! Suck! Men men filmens ögonsten Carrie levde upp till alla förväntningar. Hade velat se lite mer Samantha och sex. Jaja man kan ju inte få allt i världen.


Var för övrigt och hämtade ut en bok som jag hade beställt innan vi åkte till Italien och Marbella mm: Being There skriven av Jerzy Kosinsky. Den är as skön, läs den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Astrid, bröllopsklänningen var faktiskt Vivianne Westwood..IIHHH JAG VANN ÖVER ASTRID I MODE HAHAHA 100-1 till mig bara för att jag råkade få hjärtinfarkt i benet :P

2008-06-27 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0