Yellow Submarine Inspiration, Help!

image21Help I need somebody! Help not just anbody!

Okej lite modeinspiration hämtad från The Beatles movie Yellow Submarine här. Och föresten se den eller hmm vad ska jag säga är du på flum humör, har sjukt mycket fantasi, älskar att garva, inte har ont i huvudet, är som jag se den! Haha, jag och A såg den en eftermiddag efter skolan, så RANDOM film haha men sjukt rolig, och det är så mycket intryck att delen i hjärnan som tar emot de första intrycken blir överbelastad och det är därför man efter 30min får en dånande huvudvärk. Älskar du Beatles låtar speciellt Sergant Peppers Lonely Harts Clud Band albumet, se den. Mohahaha. Och alla dessa fantasifullafärger, hade jag varit designer hade jag defenitivt tagit inspiration från denna film, Strawberryfields forever.
Måste bara tillägga att jag idag har levt på socker, mohahaha. Eller jag åt i och för sig morötter och pizzasallad till lunch och middag men eftersom vi haft tre på hemmet som fyllt år denna vecka bestämde sig husmor för att baka en supper god tårta till oss alla på hemmet, snällt va?? Så nu är jag tjockis nr 1. Får ta försöka bränna bort kalorierna i morgon på löpingturen som jag måste ta innan skolan då vi har Lördagsskola plus uniform, blääää!
image23image29image26image27
Miu Miu                           Emilio Pucci              John Galliano             Louis Vuitton 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0