Gossip girl, Mötet med Dan Humphrey, Lovley!

image49image54
Om det bara hade varit jag som träffat Dan Humphrey (Penn Badgley) i stockholm i söndags men nej det var det inte, däremot min kompis L. Det värsta/bästa var att hon gick fram och hälsade. Hur sjukt är inte det? Såå avundsjuk, I Love Humphreyfamiljen. Så heta, och det bästa var att Penn Badgley var exakt som Dan är i serien. Sjukt underbart!! Humphreyfamiljen är lätt hetast i Gossip girl. Speciellt pappan, Rufus.I Iooove him.
Han e så sjukt sexig lätt snyggast i hela serien. Och snälla kan det inte komma ut mer gossipgirl avsnitt, suck!! Måste se är beroende. någon mer som är i min situation??
Jag är då dock trött på de som NU pratar om gossipgirl ständigt och tror att dem är så i tiden. Men hallå det var över ett halvårsen det började!!! Suck! Och om man hade Blair Wldorfs (Leighton Meesters) kropp. Sjukt glad man hade varit. Hon är lätt snyggast av tjejerna i serien. Okej hon är en bitch men ingen kan ta ifrån hennes skönhet. Och ja modet i serien, hmm vad kan man säga. Det är mode, alltid senaste nytt och sjukt snyggt! Älskar det.
p.s önskar att våra skoluniformer kunde vara lika heta

Vill ha Rufus Mumphrey, nu!!   image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0