Fint Snyggt!

Stockholm - Ida Sjöstedt, bild 1 Ida Sjöstedt vår 08, skulle passa perfekt på mig i sommar åhh vad jag längtar. Sena ljumma kvällar, vattenskidor, salt i håret, partyyyy och det viktigaste surfing Biarritz. Soon we comeee. Göteborgarna invaderar beachen mohahaha fast vi lär nog inte synas till fören efter tvåtiden ;). Då blir det skön musik a la Jack Johnson (världsbäst enligt mig) dygnet runt, sexigt rufsigt salthår, snygg solbränna och massa heta grabbar. Men nu i säg, husmor nattat och internet stängs av inom de närmaste minutrarna. Hoppas jag kan sova bara, skulle behöva lite skönhetsömn efter en veckas sömnlöshet. Wish me luck!?
Lovee it, Love life, Just doo it!!

Kommentarer
Postat av: linnilinn

mmmmmm.... biarritz

2008-02-09 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0