Claudia Schiffer för Chanel

Kvar i fortet, fortfarande begravd i plugg men som D sa "Det skapar konflikt i min hjärna"  orkar inte plugga mer. Så sitter istället här och sörjer över mina stulna tillhörigheter.

  • Louis Vuitton Bagen 
  • Chanel vintage väska, liten, guldkedja. Som min mamma köpte när hon var ung och jag fick ärva 
  • Lois Vuitton scarf
  • Miumiu skorna i svart lack
  • Belstaff gråa ullbyxor, hög midja. Skitsnygga!
  • Min svarta Macbook, nu kan jag i och för sig köpa en air i stället. Mohaha :)
  • Min Josef Frank neccesär med allt i den plus mitt smink.
  • Och massa annat. Suck.  

Det värsta var att Chanelväskan blev stulen, suck. Har beklagat mig så många gånger över detta: Varför var jag tvungen att lägga den i väskan?!?

Men här kommer lite bilder på Claudia Schiffer för Chanel vår 08. Love Chanel.
image46
image47
image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0