Prinsessan Mary av Danmark på Gallery int. fashion CPH. Vilken utstrålning.

image132

It's true (Salem Al Fakir, mohaha as bra låt) ca 5 meter ifrån mig var hon, kronprinsessan Mary av Danmark i en begie kappa med svart bälte i midjan, vrål fräsh. Vågade dock inte ta kort i rädslan av att bli anmäld eller något liknande, eller hehe försökte när hon gick ut och det var mycket tumult men fick bara med hennes vakter på röda mattan. Snygg var hon i alla fall det kan jag inte ta i från henne och vilken utstrålning är dock lite trött på buketen med blommor som hon varje år går och bär på medans hon fotograferas. 


KÖPENHAMN, lite smått och gott.

Anlände mycket sent Torsdag kväll på Köpenhamns flygplats Sturup där jag sen tog ett "snabb" tåg in till Köpenhamn centrum. Men det gick inte så fort för mig då jag hehehe (pinsamt) "missade" alltså inte förstod vad Köpenhamns tågstation hette så jag åkte "lite" längre. Jajaja, men till slut kom jag i alla fall fram. 

Gick omkring på ströget där det i början mest var skit (förutom Accessorize där det var 70% på nästan allt = drömmen) men  efter ett tag uppenbarade sig underbara varuhuset Illum, skulle kunna leva där. Är 10 gånger bättre än Nk som i och för sig suger. Nk har gått ned sig sååå. På Illum blev det en hel del shopping, I likeeee. Köpte en vit klännings T-shirt med en söt hund på i svart/grått och UNICEF med stora bokstäver längst ned by Marlene Birger. Gör sjukt fina kläder måste tillbaks dit igen. Ville shoppa mer men liiiite ont om tid, åt dock världens godaste brownie på Illum, sjukt god. Jag är sååå svag för choklad. P.s är ni i Köpenhamn missa inte butiken Flying Aes. Köpte en jätte fin topp där från Costumemade.

Mer hinner jag inte skriva, måste dock plugga nu. Spanska prov i morgon. hihi, noot!! 


Kommentarer
Postat av: jane doe

Flying A är på gång i sthlm!

2008-10-01 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0