Marchesa och jeansvästproblem hmm vadå felmix haha

Måste bara beklaga mig lite, har såå ont i vaden. Var på Box och pilates i förrgår, fick lite ont i vaden, var på muskelpass idag har sjukt ont i vaden. Det är som en knut och jag är skit rädd för att vakna i natt av att den dras åt ännu hårdare, det gör så pip ont. Känns som att en sena ska gå av ungefär. Och pilates var sjukt tråkigt, inte en människa under 50 år hahaha, vadå mobbad jag kände mig och tempot eller ja hmm vilket tempo, det var inget tempo. Höll på att dö av trisess. Nog om mig nu. Måste bara säga att jag längtar tills på Torsdag, CPH VISION!!! Och att jag febrilt letar efter en snygg jeansväst som passar en tjej med smal midja OCH bröst. Är tacksam för tips! En sak till appropå Köpenhamn, läste nyss att märken som anlitar modeller med size zero ej kommer att få bidrag från den Danska regeringen. Sjukt bra! Haha.

Marchesa vår 08
image108
Vill äta upp, vill du?

image107
En bild säger mer än tusen ord, lovley!

image104 
När man ser en sådanhär snygg klänning blir ena
axeln bar trenden så mycket mera aktuell.

image106
Om jag hade varit Jasmin i Alladin hade jag haft den
här klänningen på bröllopet. Så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0