CPH VISION soon I am there

image100 image101
CPH vision
närmar sig, på torsdag lyfter planet och landar trygt i Köpenham, längtar. Lovar att ta kort och raportera om Höstens trender. Jag ska även dricka ekologisk flädersaft som är sjukt gott och äta ekologiska helt gudomliga mackor i cafet brevid mässan om ni ska dit gå dit. Hahahaha det lät weard och måste bara tillägga en sak, mycket onödig men måste bara. Det är så lustigt att alltid när modeveckan i köpenhamn varit, är det höst/vinter visningarna är det svinkallt och tvärtom när det är sommar visningar. I sommras var det nästan outhärdigt, hettan låg som ett tätt lager i hela lokalen och massor av agenter svimmade i värmen det var en pina att gå och titta men tur att man är besatt av mode så att man inte viker undan för hettan haha. Jajaja men till helgen kommer det att vara svinkallt, jag lovar och annars hmm ja då hmmm, what ever!! Och förhoppningsvis är mormors päls som jag fick av min mamma i går färdig. Den är jätte fin, grå och supermjuk men lite för lång och eftersom att jag är kort ser det inte så snyggt ut på mig så vi ska korta av den plus: sätta ett band i midjan, då den inte är så figursydd. Men men det kommer att bli skit snyggt.
Och måste bara lägga upp denna snygga bild plus denna på  Alice Taglioni. image102image103

Kommentarer
Postat av: Mr Will Pay for Sex With Shoes.

Hi Snyggo,

Tror vi passar ihop.

2008-02-04 @ 10:29:11
Postat av: Amy

Snygg tjej! Är det inte hon i Felicity?

2008-02-04 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0